Jau pirms nepilna mēneša skolēnu vecāki nepagurdami brīdināja par mazākajiem bērniem nedrošo Zeļļu un Smiļģa ielas krustojumu Āgenskalnā. Nesen vecāku biedējošās prognozes piepildījušās – notika nelaimes gadījums, vēsta raidījums “Bez Tabu”.
Nelaimes gadījums pie Friča Brīvzemnieka pamatskolas fiksēts arī blakus esošā policijas iecirkņa videokamerās. Busiņa šoferis uztriecies 8. klases skolēnam un pats no notikuma vietas aizbraucis! Tagad skolēnu vecāku satraukums ir divkāršojies!
Lai arī iepriekš vecāku iesniegumi un pretenzijas par nedrošo Zeļļu un Smiļģa ielas krustojumu deva cerību, ka Rīgas domes Satiksmes departaments kaut ko darīs lietas labā, nepieļaujot sliktāko, diemžēl ar solījumiem vien nepietiek!
“Tur jau varbūt, ka nedaudz pats puišelis ir vainīgs, bet arī mazā meita saka, ka tur nav nevienas pārejas. Tas krustojums ir šausmīgs, es pateikšu. Ja neesi vietējais, tad nemaz nezini, ka bērni nejauši tur var izskriet ārā. Kāpēc pie skolas nevar uzlikt pāreju? Tas ir, sešas, astoņas strīpas uzzīmēt!” pauž cietušā bērna tēvs, raksta tautaruna.nra.lv
Vecākiem prāts nebūs mierīgs, kamēr Rīgas domes Satiksmes departaments turpinās atlikt regulējamas pārejas vai luksofora ierīkošanu, jo uzstādītās ceļazīmes un ātruma ierobežojumi esot bezjēdzīgi! Ir pagājuši teju divi mēneši, kad Rīgas domes Satiksmes departaments solīja, ka veiks satiksmes plūsmas un kustību intensitātes mērījumus. Vai kaut kas ir mainījies?
Kā skaidro Jānis Vaivods, Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvis, šobrīd ir uzsākts darbs pie kustību intensitātes mērījumiem. Šis ir pateicīgs laiks mērījumiem, jo mācību iestāžu darbs klātienē ir atsācies.
Lasi vēl: 16 gadus vecs puisis pēkšņi nomirst no sirdslēkmes. Iemesls ir vienkārši satraucošs!
Taisnojoties par iecerētās gājēju pārejas izbūves kavēšanos, Satiksmes departaments met akmeni arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas dārziņā, kas pieprasījis tās aprīkot vēl ar papildu apgaismojumu.
“Šobrīd kopā ar Rīgas pašvaldības aģentūru “Rīgas gaisma” meklējam iespējas papildu apgaismojuma izvietošanai šajās vietās, tad arī tehniski sapratīsim, vai tas ir iespējams.”